2011年7月1日金曜日

Queen - I Was Born To Love You (2004 video)

君を愛するためにぼくは生まれた
鼓動が刻む一瞬一瞬
君を守るためにぼくは生まれた
来る日も来る日もずっと・・・

Queen

I was born to love you (love you...)
With every single beat of my heart
Yes I was born to take care of you
Every single day (single day...)
All right... Hey, hey

I was born to love you
With every single beat of my heart
Yes I was born to take care of you
Every single day of my life

You are the one for me
I am the man for you
You were made for me
You're my ecstasy
If I was given every opportunity
I'd kill for your love
So take a chance with me
Let me romance with you
I'm caught in a dream
And my dreams come true
It's so hard to believe
This is happening to me
An amazing feeling
Coming through

I was born to love you
With every single beat of my heart
Yes I was born
To take care of you (honey)
Every single day of my life

I wanna love you,
I love every little thing about you
I wanna love you, love you, love you
(Born) to love you,
(born) to love you, yes (Born)
I was born to love you
(Born) to love you,
(born) to love you,
Every single day of my life
I was born to take care of you
Every single day, day, day of my life

An amazing feeling
Coming through
I was born to love you
With every single beat of my heart
Yeah I was born to take care of you
Every single day of my life
Yes, I was born to love you
Every single day...of my life

I love you baby
Yeah, born to love you
Yes I was born to love you
Hey, I wanna love you, love you, love you
I wanna love you
Yeah, yeah... Aha it's magic
I get so lonely, lonely, lonely yeah
I wanna love you... It's magic
Love you yeah, give it to me

君を愛するためにぼくは生まれた
鼓動が刻む一瞬一瞬
君を守るためにぼくは生まれた
来る日も来る日もずっと・・・

君を愛するためにぼくは生まれた
鼓動が刻む一瞬一瞬
君を守るためにぼくは生まれた
鼓動が刻む一瞬一瞬

ぼくには君しかいない
ぼくは君のものだ
君はぼくのために生まれた
君はエクスタシーそのもの
君のためなら
どんなことも厭わない
賭けてみないか
ぼくとのロマンスに
夢の中に囚われて
その夢が今叶えられた
信じられない
これが現実だなんて
かつてない感動が
今訪れる

君を愛するためにぼくは生まれた
鼓動が刻む一瞬一瞬
君を守るために
ぼくは生まれた
来る日も来る日もずっと・・・

君を愛したい
どんな小さなことも
愛して、愛し抜きたい
君を愛するために
生まれてきたんだ
そうさ
君を愛するために
ぼくは生まれた
来る日も来る日もずっと
君を守るためにぼくは生まれた
鼓動が刻む一瞬一瞬

かつてない感動が
今訪れる
君を愛するためにぼくは生まれた
来る日も来る日もずっと
そうさ君を愛するためにぼくは生ま
れた
鼓動が刻む一瞬一瞬

君を愛している
そうさ君を愛するためにぼくは生まれた
そうさ君を愛するためにぼくは生まれた
愛したい、君を愛したい
君を愛したい
これは魔法
寂しくてたまらないんだ
愛して、愛し抜きたい
君の愛をぼくにおくれ

Made in Heaven

0 件のコメント:

コメントを投稿